iremmmma merhaba bende de 2 cm kistim var çikolata kisti bendeki de. Fakat sizden farkım ben 1.5 senedir evliyim ama hep korunduk, şimdi bebek istiyoruz bu kist beni çok korkutuyor😞CA 125 değerim de 108 çıktı, Doktoe deneyin olmassa bakarız sonraaına dedi ama çok stressliyim 1 aydır yiyip bitiriyorum kendimi ya olmazsa die Allah korusun😞😞