Gmzgkck_ Kızlar pazartesi günü poliklinik muayenemde 2 2.5 cm açılma olduğu söylendi bugün doğum acile gittim yine alttan baktılar 1 cm bile değil acilman dedi başına gelen oldumu hiç ? Bizimki açılacağına geri kapanıyor galiba
yagmurrrra Gmzgkck_ ilginç bir durum🤭 iki doktordan bitanesi yanlış bakmış acaba hangisi😅 herhangi bir belirtiniz varmı acaba
Gmzgkck_ yagmurrrra karın ve bel ağrım var cumadan beri cuma günü ve geceleri çok şiddetli oluyor sancım çıktı 120lerde 6 7 tane ama düzenli değil doğum öncesi sancılar dendi. Açıklık kafamı karıştırdı biri öyle dedi biri böyle anlamadim