Kızlar merhaba yeni görüyorum bu postu kırmakta zorlananlar için benim nasıl içtiğimi anlatayım. Kaç gün adet görüyorsan o kadar normal su bardağı su ve üzerine 3 bardak daha kaynama payı olarak su koyuyorsun içine Adem elmasını da koyuyorsun bunu 25 dakika kaynatıyorsun. Adetin ilk günü sabah aç karnına adet günün bitene kadar içiyorsun. Bunu bi tencerede kaynat her gün yapmana da gerek yok adem elması içinde kalıcak her sabah bir bardak içinden alıp ısıtıp içiceksin. Bu kadar 🫶🏻