ilkgozagrim__ bende devlete gittiğim de doktor parol serum bile takılamazsın demişti topallıyordum ben ağlıyordum her gün ben bu ağrıya dayanamıyorum nasıl doğum yapcam diye siyatik ağrıymış ama benim bekarlıktan kalma yıllardır süren bir ağrım vardı göbeğim büyüdükçe de ilerledi özele gittim çünkü dayanamıyordum artık iki günlük bir iğne verdi bu bel ağrısını ve kalçana vuran ağrını kesecek hem de bebeğin ciğerlerini gelistircek dedi hamd olsun hafifledi ağrı tamamen geçmedi ama şükürler olsun daha iyi canım