Buse_42 Ameliyat esnasında başınızı oynatmayın.Ben hiç oynatmadım,baş ağrısı vs yaşamadım.İlk tecrübeydi korkudan keyfini çıkaramadım,buna çok pişmanım. İnanın ameliyat esnasında hicbisey yok ,o yüzden tadını çıkarmanızı tavsiye ederim 🌿 sonrasında ilk 3-4 gün zor geçiyor ama gitgide iyileşeceksiniz🌿 Kayısı hoşafı ve nescafeyi de unutmayın. Birde kalın bir battaniye almanızı öneririm,çıkınca çok üşüyeceksiniz,bana hastaneninki çok ince gelmisti,bikac kat sermelerine rağmen yine de tir tir titredim ,keşke evden getirseymişim diye düşünmüştüm