gata başından beri yan yana olanları kullanışsız buluyordum genişliği açısından. Siz böyle yazınca tekrar düşüncemi teyit etmiş oldum teşekkürler 😁 25+3 üz henüz almayı düşünmüyorum ama model olarak da tam bir bilgim yok burada yazanlardan faydalanayım bende 😁