Rose21 Arkadaşlar merhabalar. Başlığa bakmayın bilgisi olan herkesedir sorum. Şimdi ben 39+4 haftalık hamileyim ve bu cuma 40.hafta doluyor. Doğum öncesi iznimi kullanmıştım ve iş göremezlik belgesini idareye sunmuştum. Belgede 4 ocak cuma kontrol yazıyor. Şayet bebek 7 ocak pztesine kadar doğmaz ise veyahut 41.haftayı bekler isek 8 haftalık doğum sonrası iznime ne oluyor? Yanı bu bebek doğmazsa o doğmadığı süreci nasıl telâfi edeceğim? Prosedür nasıldır? Doktorum yine uzatabilir mi izni? Hadi uzattı diyelim doğum sonrası iznimden mi gidiyor? Kafam karışık. Ilk gebelik olduğu için bu tarz resmî şeyleri bilmiyorum. Nasıl hareket etmeliyim?
Hicrandgndmr Rose21 canım 40 üstüne çıkarsa bebeğin artı günler için doktorun rapor yazıyor , sende onu idarene sunuyorsun o kadar ☺️
Rose21 Hicrandgndmr Deletedmom422 sağ olun kızlar. Yanı 2.dönem için yeni rapor dönemi başladığı için rapor veriyor doktor anladım. 40.haftanın dolduğu gün için iş göremezlik belgesine kontrol yazmış bir sorun çıkmaz heralde.
Rose21 Minigimgeliyor nasıl yani örneğin benim 4.ocakta kontrol yazıyor. Bebek diyelim 4 ocağa kadar doğmadı. Haftaya çarşamba doğdu 9 ocakta doğdu. 5 gün doğum sonrası iznime mi eklenecek?
Minigimgeliyor Rose21 öyleymiş dün okuldan arkadaşım söyledi. 2 yıl önce doğum yapmıştı öyle oldu heralde onun. Direkt 32de izne ayrılmıştı geç doğmuş galiba eklemişler.