Seydanuurr4 Kızlar son adetim göre 3 haftalık hamileyim dün kan verdim afetime 4 gün var 39 çıktı beta ama yumurtladıgmdan beri tek taraflı sağ kasığımda ağrım var normal mi Allah korusun dış gebelik ise kaşık ağrısı tek taraflı olur diyorlar
Btlshnnn Seydanuurr4 dış gebeliği kaşık ağrısıyla anlayamazsın canım beta değerin 2 gün sonra verdiğinde anlarsın kaşık ağrısı bazen yerleşme ola biliyor son rengli tarihin ne
Gizem1504 Seydanuurr4 benmde sol kasığım ağrıyor adetime göre 5+3üm daha doktora gitmedim ama aşırı baskı var
Ecem0707 Seydanuurr4 bende 21 Mart ovitrelle çatlatma iğnesi vuruldum ve benim de 1 haftadır kasığım ağrıyor
Gmzeyn Belirti kişiden kişiye göre değişir şuan dış gebelik olduğunu anlamak imkansız gibi. Kan değerinde düzenli artış olmazsa dış gebelik olduğu belli olur ağrıyla vs değil içini ferah tut kulak asma 🌸
Seydanuurr4 Gmzeyn ya döllenme orda olduğu için ağrımış olabilir mi çünkü yumurtladıgımdan beri sağ bölgemde belimle beraber ağrı var
Gmzeyn Seydanuurr4 bu hamilelik belirtinde olabilir içini ferah tut stres sana ve bebeğine zarar verir. Çok erken daha 🌸
Btlshnnn Seydanuurr4 değerin çok normal iki gün sonra tekrarla daha yeni olduğu için düşük çıkmıştır benim de ilk betam 36 çıktı sonra 77 bugün de 199 çıktı iki gün arayla hepsi çarşamba tekrarla dedi doktorum