Bende bugun yaptirdim ikili testi. Evden cikmadan birseyler yedim ama doktor saatine kadar tekrar acıktım. Ilk muayene etti karindan ultrasonla ama idrara sıkışık gittigim için idrarimi yapip tekrar gelmemi istedi. Yapip tekrar girdim. Butun olcumleri daha rahat yapti fakat benim minik yaramaz pozisyon degistirmedigi icin burun kemigini göremedi. Biraz yuruyus yap birde niyetli degilsen birseyler ye dedi. Bende caniniz cekmesin cikolata yiyip 20 dk koridorda hizli hizli yurudumm sonra tekrar cagirdiginda pozisyonunu degistirmisti. Cok sukur burun kemiginide gorduk uzun ugraslar sonucunda 😅 sonrasinda kan verip ciktim biraz uzun oldu ama benim bebiş cok naz yaptigi icin 2.30 saati buldu neredeyse.