Doktorum bugün yarın gelir bebek dedi bugün kontrolde. Hint yağı ve kayısı suyunu içmemi söyledi akşam 6 da içtim. 1 saattir sancı 4-5- 8 dakikada bir geliyor sizce doğum sancısı mı hastaneye ne zamsn gitmem doğru olur. Bu arada sabah nişanım da gelmiş doktora tarif ettim öyle dedi.