Kızlar önceki başlıkta yazmıştım ovülasyon gününde kanama oldu diye, hiç beklemiyordum çünkü adetim biteli 4 gün olmuştu kan verdim beta 678 çıktı ertesi gün 631 doktor düşük olacağını söyledi bugün ise 900 lerde çıktı beta, iki gün sonra tekrar kan istedi böyle bir şey yaşayan var mı