Nagis2108 Kubratyfur ben 18 haftalık oldum canım dün ilkkez bi kaç nabız atımı gibi bişey hissettim gaz hareketi felan sandım baktım başka noktalarda devam ediyor bugünde olunca emin oldum ki bebeğimin hareketi zaten 18 de başlıyormuş genelde çok güzel bi his 🥰
Aybukealtintas Kubratyfur ilk hamileliğimde 16. Haftada hissetmiştim, bu hamileliğimde 12. Haftada hissettim.
Gmzeyn İlk hamileliğimde 20. Haftada hissetmiştim(24 e kadar hissetmemek normal). Şimdi ikinciye hamileyim 16. Haftadan hareketlerini hissetmeye başladım.🌸
imbrosmerve Kubratyfur ilk gebeliğim, 15.haftamda ilk kez hissettim. 17.haftadan beri içerde parti var🥲🎀🌸💖💛
225834zey Kubratyfur İlk hamileliğimde 16 da hissettim bu hamileliğimde 13. Haftada hissettim .ilk gebelıkte biraz daha geç hissediliyor 2. Cide ise daha erken haftalarda hissediyorsun ki ilkte tecrüben olduğu için oda 😌