Zeze03 oo doğuma kadar kullanılan bişey yani öylemi , ben kullanıyordum bulantılarım artınca içtiğim ilaçta kusma ile geri çıkıyordu o yüzden mecburen bırakmıştım şimdi bakalım doktor devam ettirirse düzenli kullanıcam İnşallah hiç bi ilacımı kullanamadım demir , d vitamini , tiroid üçüne de yeniden başlamam gerekecek sanırım umarım onları kullanınca bulantılarım tekrar artmaz ama doktorum tiroidin yüksek olması da bulantı yapar demişti