Aytlkya Oğlum olsaydı bertuğ koymayı istedim ama kızım olucak inşallah bertuğ ismini çok beğeniyorum ❤
ebruus Dilarao0 bugun ogrendim bende 2 inci erkek😂 olsun ya saglik olsun 3 uncu kiz olur lara haziiriiiim😂
Dilarao0 ebruus hahaha kaç yaş olacak araları sizinkinin benim oğlum şuan 20 aylık 13 haftalık hamileyim
Melisk0342 ebruus Miran koyacagiz insAllah bende yurt disindayim fransizcasi da güzel olsun diye zor karar verdik degistirmeyiz insAllah 🤣
BebekHrcn Busra_27_34_ biz iki isim olarak koyduk Ama genel olarak yumuşak huylu Sadece emir kipi ile konuşmamızı pek sevmiyor Mesela bir şey istediğimiz zaman rica ederek veya neden sonuç ilişkisini anlatarak söylediğimizde çok uyumlu ani tepki ve emir kipleri biraz onu rahatsız ediyor Onun dışında hiçbir sorun yok
ebruus Dilarao0 ilk oglum 27 aylik 2.5 yasina giricek 16 haftalik hamileyim yani 3 yas var asaga yukari
Busra_27_34_ BebekHrcn ya bende nedense Zeyd isminin yumuşak huylu olacağını düşünüyorum benim kızımda öyle sevmiyor 2 yaşında henüz 😁peki diğer adı nedir