Öncelikle tüm dogum yapacak olan annelere kolaylıklar diliyorum ve buraya dogum hikayemi yazmak bana da nasip oldu bunun için binlerce kez şükür ediyorum.
39+0 da doktor kontrolüm vardı öncesinde son bir haftadır beyaz akintimda artış vardı kontrole gittiğimde doktor akinti artışım ve ultrasonda bebegin başının oldukça aşağıda olması bir de nst de duzensiz sanci cikmasi sebebiyle alttan muayene etmek istedi muayenede suyumun gelmeye başladığını söyledi meğer günlük ped taktigimdan seffaf olan su akısini farketmemisim doktor evimiz yakın olduğundan ve yanımızda hiç bir şey olmadığından bizi gönderdi ve yürüyüş yapmamı bu gece doğumun olacağını sancilarimin geleceğini söyledi ancak bende o anlarda hiç sanci agri vs. Bir şey yoktu inanamamistim gece dogum yapabilecegime bu arada acikligimin 4 cm e ulaşmış olduğunu söyledi ve biz eve gittik kalan utulerimi tamamladım valizleri arabaya yükledik dışarı çıktık yemek yedik izmirde olanlar bilir inciralti sahilini turladık eve döndüm çay demledik hafiften belden agri hissediyordum ama dedim yani bu kadar az olmamalı gitmemek için hastaneye bayağı direttim esime ve diğer aile üyelerime karsi bu arada evde duş aldığımda nisanimda geldi kıpkırmızı ve akiskandi kahverengi ve sumuksu diye okumuştum halbuki hep neyse 2.bardak cayimda bir sanci vurdu dedim ki buymuş sancimla bir suyumda geldi 7 dk sonra tekrar sanci vurdu sanciyla bir su gelişi oluyordu sonra 4 dk da bir vs derken evden çıkarken hiç sancim kesilmiyordu evimizle hastane arası 25 dk ve arabada dogum yapacağım diye korktum hastaneye geldiğimizde araba ve acil servisin önü sırılsıklam olmuştu hemen sanci odasına alındım açıklık kontrolüm yapıldı 10 cm olmuştu ve bebisim görünmeye başlamıştı doktorun gelene kadar ikinma sakın diye direktif aldım ama yanımda kim var kim bana ne diyor umurumda değildi sancidan kivraniyordum doktorumun gelmesi 30 dk yi buldu geldi ve direkt dogumhanede çatala alındım bebisim doğmuştu bile derken ardından plesantanin dogumu ve 4 ic 4 dis dikiş olmak üzere süreci noktaladik sancinin siddetli olarak ilk vurduğu an 22.50 dogum 02.05 bu kadar zamanda bebeğim kucagimdaydi ve dogumhaneden yürüyerek çıktım ben epidural olabilecek kadar sabit kalamiyordum hastaneye vardığımda bu sebeple hiç bir ilaç olmaksızın dogumum oldu bu kadar beklemem iyi mi kötü mü bilmiyorum ancak şuan bebisim 5 günlük ve benden iyisi yok korkmayın normal doğumdan geliyor ve geçiyor sonrasi çok güzel dogum yapacak olan tüm annelere kolaylıklar diliyorum.