Eminebyzaa1 29 haftaligim soğuk şeyler canım istiyor resmen yani şöyle doya doya dondurma yediğiniz oldumu hurafelere pek inanmak istemiyorum da 🙄
Eminesahin1 Eminebyzaa1 1 2 aydır her gün yiyordum hatta bazen 2 tane yiyorum günde bayılıyorum dondurmaya ama 1 haftadır hastayım yiyemiyorum 😀😀
birmeleginannesi_ Eminebyzaa1 dondurmayla ilgili ne hurafesi var ki hiç bilmiyorum eveligun ben yedim baya valla😂
Eminebyzaa1 Eminesahin1 ay bende dün başladım yemeğe oldugim yer çok sıcak değil ama deli gibi istiyor canım afiyet olsun kuzum yarasinn
Eminebyzaa1 birmeleginannesi_ kız herkes diyor ki çocuk üşür ne kadar saçma dimi yani akıl alır gibi degl
Minkkelebekk Bende 25 haftalığım ve o soğuk içeçek soğuk birşeyler arama isteği bende de var dondurmayla ilgili hurafeyi hiç duymadım neymiş acaba😂
BADE38 Minkkelebekk Bebek üşüyordur 😂😂😂😂😂😂😂 @Eminebyzaa1 Bişey olmaz ye ben çoğu gün yiyorum afiyet olsun şimdiden
Eminebyzaa1 Eminebyzaa1 Kaan Kocatepe var takip ettigim soğuk su dondurma yiyiin için diyor ama işte analık 😂😂
birmeleginannesi_ Eminebyzaa1 yok be canım yediğin şey direk bebeğe gitmiyor miden var ondan önce sonuçta sindirilip bebeğe gidiyo banada soğuk su içme diyolar içiyorum 😂
Munevver_kaplan_33 Eminebyzaa1 benim kardeşimde bilerek çay ictigimde diyordu yaktın yeğenimi içerde diyordu demekki dondurma için de çocuk donuyormuş ha vay anam vay benim bildiğim de dondurma çocuğa kilo aldırıyor
Eminebyzaa1 BADE38 ahahaha bak nerden bildi valla duyduğumda çok saçma buldum bende dedim ne alaka zaten mideye inene kadar o sıcacık oluyor asitten dolayı Kaan hoca öyle diyor açıkçası insanlar şaşırmış ya korkutmaktan başka bişey değil bizleri
Minkkelebekk BADE38 tövbeler olsun ya 😂😂 hamileliğimin başında aç karnına su içmiştim ananem çok kızmıştı çocuğu üşütüceksin diye dondurmada bir farklı versiyonuymuş😂😂
E_Duha Eminebyzaa1 bende merak ettim noluyor ki dondurma yiyince bi haftadır her aksam nerdeyse dondurma yedim ve daha 10 haftalığım 🥹
BADE38 Eminebyzaa1 Bana komik geliyor hamilelikte ekstra bişey yapmaya gerek yokki sadece sigara kullaniyorsan birakican abur cuburu abartmican tatlıyı ölçülü yicen bu kadar basit
birmeleginannesi_ Eminebyzaa1 bende yedim görünce yazıyı canım çekti vardı dolapta yedim kaşık kaşık 😂😂
Baby41 Eminebyzaa1 evet yarım kg yedim 3 gün önce ve boğazlarım ağrıyor suan bunu düşünerek az yiyin derim 🥴