Eminesahin1 tatlibebegim_ hamilelikte yüksek benimde normalde düşük tansiyonluydum ama artık 13/9 14/10 çıkmaya başladı doktorum takip et dedi yüksek dedi bence takip edip not alın doktorunuza söyleyin hamilelikte tansiyon sıkıntı kaçıncı haftadasınız
Eminesahin1 tatlibebegim_ haftanız da ileride benimde 31+5 ikiz doktoru arayın bence günlük olarakta takip edin bana yüksek dedi doktorum
Eminesahin1 tatlibebegim_ Allah Allah bende doktoruma dedim geçen hafta 13/8 14/9 çıkıyor diye yüksek tehlikeli demişti internette de yazıyor hatta bugün sağlık ocağında 15/9 çıktı 10 15 dk bekleyip yine ölçüldü 13/9 çıktı orda da yüksek denildi
tatlibebegim_ Eminesahin1 benim en fazla 13/9 çıkıyo onun üzerine çıkmadı hiç her gün ölçüyorum bakalım
Meryykb01 tatlibebegim_ nasıl ölçtürünüze bağlı manuel tansiyon aletiyle en doğru sonucu alırsınız diğerleri asla doğru sonucu vermiyor
elmaelmaelma Benim de 13/9 çıkıyor ara ara, doktora söyledim, 14/9u geçmediği sürece tehlikeli değil, 14/9u geçerse acile başvur dedi.
busrayldr1 bugun doktorumla görüştum 1 haftadır 13/8 civari çıkıyor. Doktorum 14u geçmediği sürece sıkıntı yok dedi