Arkadaşlar merhaba ben sorail kaymasından kaynaklı kürtaj oldum ve kontrol hapı verdi dr ilk kez kullanıyorum ve kanamam kesilince kürtaj sonrası 7. Gün korumasız ilişki oldu ben 8. Gün ilacı alacağım zaman bi öncekini almayı unuttuğumu farkettim ve içtim sizce gebelik olma ihtimali varmı yada bu haplar ilk kullanımda kaç günde koruma sağlar kullananlardan bilgi alabilirmiyimm lütfenn😔😔