keremtahamom_ Cumartesiden beri yıkayıp kurutup ütülüyorum hala bitmedi bu kadar yorucu olacağını düşünmemiştim😕
Kahvemsi-05 keremtahamom_ çok fazla yormayın kendinizi, doğumunuza daha varsa biter inşallah🙏🏻 Hangi deterjanı kullandınız acaba?
keremtahamom_ Kahvemsi-05 29. Haftadayız ama çalışıyorum bayram geliyor derken birkaç hafta sonraya kalacaktı ben de ağırlaşmadan yapmak istedim😊 e bebek toz deterjanını kullandım beğendim
keremtahamom_ tubaysima saymadım ama heralde 10 olmuştur renklere ayırdım ve temas edebileceği her şeyi yıkadım
elmaelmaelma annelik_4 ayrı ayrı yıkayın, ilk yıkamada renkliler daha çok boya verebiliyor. Beyazlar ve açık renklere geçebilir. Sonra renk ayırıcı mendil kullanıp karışık da yıkayabilirsiniz. Ama ben ayrı ayrı yıkarım hep.
keremtahamom_ annelik_4 açık renk, koyu renk, beyaz, müslinler, pamuklular ( battaniye vs) şeklinde ayırıp yıkadım. Normaldede böyle ayırıp yıkarım çamaşırları o yüzden aynını yaptım renk karışması yaşamadım hiç
annelik_4 elmaelmaelma bende ayrı ayrı yikycktim sonra dedim kıyafetler az karışık atsam renkler karışır mi diye snra düşündüm karışabilir diye oyuzden en iyisi ayrı ayrı yikamak
elmaelmaelma annelik_4 genelde bebek kıyafetleri hep az oluyor zaten yıkarken. Ama artık makineler de çamaşır miktarına göre suyu ayarlıyor. Deterjanı az koyup 40 derece kısa programda ekstra durulamayla yıkasanız yeterli olur.