Benim de ilk haftalarimda kan da negatif çıkmıştı ağrıyla acile gitmiştim ama supheliydim ve hissetmiştim yaklaşık 10 günü geçmişti ama çıkmadı. Bikac gün sonra hislerim kuvvetlendigi için test yaptım evde hemen çıktı sonra kan verip teyitledim 5 haftalikti öğrendiğimde,geç döllenme olmuş hislerinize güvenin bence bı kac gün sonra testi tekrarlayın. Rabbim kimseyi boş cevirmesin inşallah şuan 15 haftaya girdik. Ve kesin sonucu alana kadar dikkat edin kendinize düşük tehlikesi geçirdiğim için uyarmak isterim