Nagusun_evi Hanımlar sizlerde benim gibi geceleri uyuyamıyor musunuz Ben uyuyamıyorum 36+2 çarşamba günü doktor randevum var O gün belli olacak nst de sancı çıkarsa doktorunuz alırız demişti Öyle Kübra Nur bekliyoruz inşallah Rabbim sağlıklı sıhhatli evlatlarınızı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah Adapazarı Sakarya merkezden kucak dolusu sevgiler
Dora91 Nagusun_evi biz de 35. Haftadayiz. 2 gundurr uyuyamiyorrum sanci vs ama uykum oldugu halde uyuyamiyorum kafayi yicem sabah 7de anca uyuyabiliyorum :s
Minikdunyam Nagusun_evi bende 35+1 uyuyamayanlardanım bu saatlerde bi hareketleniyor sanki elini çıkaracak karnımdan sivri bişey çıkıyor oynuyor gibi
Benay Nagusun_evi 38 haftadayım yurtdışındayım ve şuan her yerden havai fişek attıkları için uyuyamıyoruz sesten gürültüden günün çoğu tuvalet yalancı sancı birde havai fişekten korkan köpeğimi sakinleştirmeye çalışmakla geçiyor 🙈🤦♀️
Gucu Bende 36+3 haftadayım ve geceleri rahat uyuduğumu söyliyemem, mutlaka 1-2 defa tuvalete kalkıyorum...