Hello kizlar biz yarin 29 haftalik oluyoruz doktor tahmini dogum 18.6 dedi hazirliklara basladik coktan besigini vs aldik tüm kiyafetlerini bebek arabasi vs hersey hazir henüz kuruluma gecmedik ama bazen daha erken diyorum bazen de ya yetisemezsem erken dogum olursa naparim diyorum kararsizim kisacasi🤣sizler neler yapiyosunuz hazirliklar ne durumda🥰💙