Doğumdan dan sonra bebekleri kim giydiriyor. Şehir Hastanesi’nde doğum yapicam hep görüyorum instada filan hemşireye verilcekler diye onlar mı giydiriyor 10 lu çıkış istiyorlar yazmışlar bı de yeni doğan bebeğe 5 li takimdan başka ne olabilir ki bı de kundak