seda_ay Benim adetim 11 gün gecikti geçenlerde doktora gittim hamile olduğumu öğrendim ama bugün birden karnıma ağrı girdi ve kanamam oldu bır ped dolmucak kadar ve kahverengi düşürdüm mü yerleşme mi anlamadım
Birisi00 seda_ay Bebek ve kese olusmuyor, sadece kanda bi artıs oluyor. Daha sonra vucut kabul etmiyor ve kanama seklinde atiyor. Ama tabi doktora gitsen daha iyi olur