Cankuss35 Kızlar suan tek göğsümden şeffaf şekilde geliyor tshirtüm ıslandı ben ıslattım sandım baktım şeffaf bi sekılde geliyor şakır şakır değil ama ya çoğalırsa iyi bişey mi bilmiyorum yaşayan var mı ?
sutlukahve Cankuss35 çok normal canım endişe etme benden de gelmişti daha erkem haftalarda göğsüne dokunma sıkma uyarı verme onun dışında yapacağın bir şey yok tehlikeli bir durum değil ☺️
Rabiul Cankuss35 olabilir diye biliyorum ben canım vücut kendini hazırlıyor , bazen bebişler doğum kanalına girince de gelebiliyor
Cankuss35 Rabiul kime söylesem maşallah maşallah dedi ama ben nedense çok korktum erken doğum belrtisi vs olabilir diye içim rahatladı sımdı
Aslicetin 28+3 bende ilk haftalardan beri geliyor normal dedi doktorum ikisindede geliyor hatta süt gibi değil de bulanık bi renk
Sevo07 Cankuss35 bende aynı haftadayız koydum baktım ne kadar geldiğine ama aşırı gelmiyo az miktarda geliyo bende herkezde faklı olabilir tabi
Aslicetin Cankuss35 hayır sürekli akmıyor ara da damla damla bir de çok ağrı yapıyor göğüsüm de aynıyız desene doğum ne zaman tarih verdimi doktorunuz
Cankuss35 Sevo07 evet bendende az geliyor tek göğüsten bide ama herkes çoğalır o güzel bişey kimseye söyleme nazar olursun diyorlar
Sevo07 Cankuss35 evet canım banada öyle demişlerdi pamuk koyuyorum sağ göğsümde daha fazla geliyo ama ikisindende geliyor benim