Birisi00 33+5 haftalik gebeyim. Bugun kızımın dolabının içini sildim. Dolap kapağı açıkmîş. Ayağa kalkerken belimi dolabin sivri verine vurdum suan cok agriyor. Birsey olurmu acaba
Esrackc Birisi00 ay ben de her gün biyere vuruyorum 😂 bişey olmaz ya içiniz rahat etmeyecekse bi gidin doktora