ense4275 o haftalarda ben yeni yeni hissetmeye başlamıştım ve çokta düzensizdi açıkçası hareket etsin de duyayım diye de bi çabam da yoktu çok nadir oluyordu yada ben farketmiyordum hareket halinde olduğum için ama 30. Haftadan sonra daha düzenli ve belirgin olduğu için olmadığı zaman farkediyordum ve sanırım bu haftalardan sonra hareket olmazsa uzun süre sıkıntı oluyor