Merhaba ben 26martta ikili tarama testi yaptırdım devlet hastanesinde bugün baktım kan sonuçları çıkmış ama grafik veya normal referans değeri yazmıyor. Değerler şöyle : Papp-A 6.56 Serbest Beta HCG 174. Devlet hastanesinde tahlil yaptıran var mı grafik değeri ya da oran sonra mı çıkıyor? nasıl oluyor acaba?İlk gebeliğim bayağı endişelendim