Kızlar bugun kan verdim adete 1 2 gun var 36 cıktı 4 sene ve 2 ay önce kimyasal gecirdim ama onlarda adet gunu sonrası birincisinde 12 ikincisinde adetimşn 3 gunu 23 cıktı suan yumurtlamanın 12 gunu deyim korkuyorum yine olacak diye sizce değerim nasıl adetin bir gun önce bu değerle öğrenip sağlıklı gebelik olan oldumu