BerzanYillmaz Merhabaaaa, 24+1 deyim omuzlarımda hiç olmadığı halde inanılmaz bir sivilcelenme oldu daha önce hiç yaşamadım. Aynı durumda olup çözüm bulabilen var mı? Doktor hormonlardan dolayı olabileceğini söyledi ama malum yaz geliyor ve çok rahatsız edici:(
eminece93 BerzanYillmaz bende de var ayni durum, doktorum bebegin doğunca gececek kasinirsa cok doktora gorun dedi, progestan hormonu yapiyor dedi
BerzanYillmaz eminece93 yaa ben gittim prof bir dermatoloğa ama verdiği ilaç bi işe yaramadı maalesef