Acemiiiii benim oğlumda yaklaşık 4 ay kadar sarılığı oldu kilosu emmesi sütüm iyi olduğu halde yani sarıydı fotolara bakıyoruz hep sapsarıymış çocuk herşeyi araştırdılar bişey bulamadılar sonra uzayan sarılık teşhisi kpnmuştu 4 aydan sonra geçti ama benle aynı yerde aynı anda doğum yapan arkadaşımın bebeği mavi ışın aldı 3 gün ve tamamen geçti bu ışın o yüzden önemli bize başta aldırmadıklaro için böyle uzun sürdü yani bazen bundan da kaynaklanıyor