Merviiss bende +2 çıkmıştı 20. Haftadan önce tansiyonla bi alakası yokmuş böbreklerle varmış ama laboratuvar hatası olmasın burda yaptır dedi doktor ben sağlık ocağında yaptırmıştım hastanede de yaptırdım orda çıkmadı hiç bişey eğer çıksaydı nefroloji bölümüne yönlendiricekti sağlık ocaklarında yanlış sonuç çıkabiliyo