s_nur Kizlar merhaba ben bugün tam 6+3 üm yarın ilk kontrole gidecektim fakat doktor izin almış cumaya alındı randevum cuma günü tam 7 haftalık olcak o zaman ilk kez gitmiş olacağız çok geç değil mi siz ilk ne zaman gittiniz doktora?
eminece93 s_nur bence güzel bir hafta 7 haftalik, çünkü hem bebegi hem kalp atisini bir arada görürsünüz tek seferde ☺️
Semyil s_nur canım emin ol erken gitmek strese sokmaktan başka bir işe yaramıyor. Acaba kese oluştu mu kese oluştu bebeği görmedi bebeği gördüm kalp atışı olacak mı vs derken 2-3 haftan stres içinde geçiyor o yüzden 7 hafta güzel bir hafta
sutlukahve s_nur o heyecanla beklemek çok zor oluyor ama çok güzel bir haftada gidiyorsun erken gitsen sadece keseyi görüp dönecektin şimdi kalbini de duyarsın ☺️