Meryoss Dun kahverengi lekelenmem oldu doktora gittik bı sorun gözükmedi ve birdaha gelmedi akşam tekrar geldi ve fazlaydı tekrar gittik doktorum bebegin eşinin Rahime yakın olduğunu söyledi yukarıda çıkabilir dedi istirahat verdi bu durumu yaşayan var mı acaba bilgi verebilir mi
eminece93 Meryoss benimde durumum ayni, 15 haftaligiz 12 haftadan beri asagida. Dinlen, ev isi yapma, ise gitme, çömelme, seyahat yasak ve eşle iliski yasak dedi. Ara ara bende de lekelenme oluyor
AyAc Meryoss aynısı vardı bende ilerleyen zamanlarda genelde düzelir dedi ve düzeldi korkmayın içinizi ferah tutun 🌸
Meryoss eminece93 bende 18 haftaligim çok korkuyorum farklı bişey olucak diye progestan verdi bana banada hepsi yasak alttan muayene bile yokmus
eminece93 Meryoss bende progestan fitil kullaniyorum sabah aksam, evet alttan muayene yasak ama hersey yoluna girecek insallah sağlıklı olsunlarda 🌸🤲🏻
eminece93 Meryoss tuvalete gitmemek icin su icmemezlik yapma bende ayni psikolojideyim ama doktorum su ic diyip duruyor bebegin böbrekleri icin su lazim, amniyo sivisi icin su lazim
Meryoss eminece93 zorliyorum kendimi bende bide aşırı bulantı kusma var hamileliğimin basindan beri prilam Dr kullanıyorum
eminece93 Meryoss Allah yardimciniz olsun benim ara ara oluyordu ona rağmen bikmistim hep olmasi cok zor 🙁
eminece93 Meryoss insallah en kisa surede geçer bulantiniz, valla bende kanamalar yüzünden hamilelikligimden birsey anlamadim
Yasmin_k 22 haftalıkken öğrendim kanamam olmadı hiç ama ilişki falan yasaktı. Doktor ilerleyen aylarda çıkar yukarı dedi. 38 hafta oldum hala çıkmadı bu yüzden sanırım sezeryan doğum olucak. Umarım sizin çıkar
Meryoss Yasmin_k merak ediyorum acaba neye göre çıkıyor neye göre çıkmıyor yada niye aşağıya yakın oluyor doktorum yapisal dedi bana ama çıkar diye ümit ediyorum
Meryoss eminece93 Allah’ım hepimixin yardımcısı olsun benim biri bitmeden biri başladı resmen korkuyorum çıkar inşallah yukarı
Yasmin_k Meryoss rahim büyüdükçe onunla birlikte çıkabilir demişti ama çıkmadı fazla nedeni konusunda hiç bir şey söylemedi