Kızlar sezeryan ile doğum yaptım şuan iyiyim biraz ağrılarım dinince hikayemi burdan paylaşıcam sadece şunu demek istiyorum dünyadaki cennet kokusu evlat mış rabbim olmayan herkese nasip etsin inşallah hepinize bol bol dua ettim Allah isteyen herkese nasip etsin doğum yapacak arkadaşlar için de hayırlı doğumlar nasip etsin