Kimseyi korkutma niyetinde değilm ama bana göre devlet hastanesi pişmanlıktır.. Doktor depend ne dedi bana inanırmsnz. Sezeryandan sonra sabah kontrle geldi ve kanamamı sordu bende fazla dedim depend taktm dedim depend ne dedi bende gösterdim:( aglamak istiyorum. Alttan muayeneden mi çektiğimi diyeyim acil sezeryana alınacaksn dediklerinde doktorun sürekli ya sen ölürsn ya bebeğin ölür demelerinimi diyeyim.. Tansiyonum yüksekti ve sürekli sancı çıktı nst de doktor acilen almazsak ya sen ölürsn ya bebeğin ölür diyip durdu ama sürekli ve sürekli… Tam uyuşamadğmımı diyeyim resmen ayak başparmagımı hissediodum.. Anestezi doktoruna söyledm doğum sırasında sana az doz yaptım dedi.. Devlet hastanesi bana göre pişmanlık.. Sondayı uyuşturmadan taktılar odada.. Acemi erkek hemşire taktı.. Yemek isteyince azarlanmalardan tutun agrım var diyince bile azarladılar iğne yapamayız dediler.. İlk ayaga kaldırma işleminide eşim yaptı hemşire dedi sen kaldır ayaga… Mecbur kalmasam asla devlete gitmezdm:(