bbusbuss MERHABA KIZLAR 16 HAFTALIK HAMİLEYİM RAHMIN TAM ÜSTÜNDE SERTLİK NORMAL Mİ KİTLE GİBİ ARA SIRA SAĞ DA SONRA SOL SONRA TAM ORTA DA OLABİLİYOR KORKUYORUM İLK GEBELİĞİM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM
bbusbuss birmucize1 olabilir belki de çok zayıfım belki o yüzden bu kadar erken belli oluyor ama bebek bu haftalar da belli olur mu bilmiyorum ki böyle hareket gibi ufak şeyler hissediyorum aslında