Ozgis1s Esra3560 merhaba bende İrem hocaya gidiyorum , memnun musunuz Merve hoca çok tatlı birine benziyo 🥰
Hamis354225 Esra3560 Merve hocadan memnun musunuz 10+1deyim şuan da süreç nasıl ilerliyor ilgili doktor mu birde muayene ücretini biliyor musunuz 🌸
Esra3560 Ozgis1s Ben çok memnunum kendisini Ege yaşamdan tanıyordum oraya devam ettiğini duyunca kendisine tekrar gitmek istedim şu an onunla takip yapıyoruz tatlı dille güler yüzlü ilgili Ben memnunum
Melisarsss Ozgis1s memnunmusunuz irem hocadan ? Gebeliğimin basından beri takipleyen doktor o beni😍 sezaryan olucak dogumum 37+0 yarın kontrolumuz var
Ozgis1s Melisarsss ben memnunum valla 32. Haftadayım bende doğumumu da o yaptıracak Allah nasip ederse 🥰 pozitif ve ilgili bi doktor ben seviyorum 🥰
Melisarsss Ozgis1s evet cok ilgili bir doktor bende 37.haftamdayım 10.cu haftalarımdan beri takipli hastasıyım dogum sabitleme aldım sezeryan olucak bizim yarın dogum sekli hakkında düşün konusalım dedii🥹 sezeryan istiyorum ya sen ?
Ozgis1s Melisarsss yaaa çok az kalmış senin zaten 🥰 ben aslında normal istiyorum ama hangisi uygun olursa tabi İrem hoca sezeryana uygunsun derse ona da okeyim önemli olan sağlıklı olması 🥰🥰 bende yeni geldim hastaneden ilk nst me girdim bugün 🥹