35+5 deyim. Bugün yemek hazırlarken ayakta kasıklarıma bir ağrı girdi ve tam kasıklarımın altı bacak iç kısımda sanki damarlar üst üste geliyor gibi kasıldı. Bebek aşırı hareketli ve hareket ettikçe kasıklarım ağrıyor. Sanki aşağı doğru bastırıyor şu an. Vajinaya doğru vuruyor. Doğum sancısı olabilir mi