Munevver_kaplan_33 17+2 deyim perinatoloji takipliyim, 13 te devlet söylemedi , iki hafta özele gittim ama oturduğu için göremedi doktor yüksek ihtimalle kız, saklayanlar genelde kız dedi ama erkeğe de benziyo dedi yolladı 🤭 gerçekten hiç anlaşılmıyodu kapatmış oturdu 2 hafta . Bakalım çarşamba kontrolüm var gösterir inşallah