Kızlar bugün kontrol vardı doktor zamanın geldiğini söyledi nst de bebek kalp atışları hızlı çıktı yatış yapısın dedi dua edin öğle saatimden beri bekliyorum gelen giden yok bi oksijen takıldı bi serum sürekli nst çekiyorlar hayrılarla sağsalim normal bi şekilde kucağıma alayım hızlıca burada beklemek çok zor devlette olduğum için yanımda kimsem de yok oğlum desen hastaydı annem bakıyo şimdi ne olur dua edin 🤲🏻🥺🥺