Zeynepegmec biranneikievlat bizde arkadaş tavsiyesi ile Fatma sezgine gitmiştik ama hiç memnun kalmadık gerçekten cevabınız içinde teşekkür ederim değiştireceğim çok geç olmadan
_almirasmom Eminesahin1 fsm barış korkamza gıdıyorum ozel klınık valla nezaman yazsam anında cevap verıyor wp den
Cennet_kusum16 Eminesahin1 benim sütüm 3ncu gün geldi ama az geliyor mama takviyesi ile gidiyoruz bakalım. İnşallah en yakın zamanda birlikte eve geçersiniz 😊🤲
G270498 Eminesahin1 ben jimerde Nuray sözeri ye gidiyorum çok memnunum benim gebeliğim riskli sabaha karşıda yazsam gecede yazsam mesaja dönmüyor direk arayarak karşılık veriyor çok ilgili
Eminesahin1 Cennet_kusum16 benim ilk gün sarı sütüm geldi ikinci günü biraz az geldi şuan iyi geliyor çok şükür ama bugün hep göğüslerim ağrıyor dün emzirmeye çalıştım ama bakalım her gün gidip emzircem
Glhnmsrr Zeynepegmec ben de 23 24 haftalıkken fatma hanıma gitmeyi bıraktım canım şuan 30 haftalığım 2 aydır tuğberk beye gidiyorum aşırı memnunum. yeni gördüm değiştirdin mi doktorunu