Dost12 Merhabalar 😍hanimlar 20martta yumurta toplami oldu. Bugün ilk adet oldum ikinci Adette Transferim gerceklesecek… Nasil bir sürec oluyor yasayanlar anlatabilir mi? Benim kendiliginden gelmesin beklemiyecek Adetimin gelmesi icin cytotec Verdi.