EK96 Kizlar kilolu gebelerde devlet hastanesinde sıkıntı oluyor mu? 105 kiloyum daha 3 ayim var en az 10 kg daha alirim devlet hastanesi kilolu dogum bazen yaptirmiyormus sevk veriyormus hic duydunuz mu boyle bir sey tedirgin oldum
SumeyyemAli19 Hayır canım yol öyle Bişey korkma Allahın izniyle bende 103 kiloyum şuan yatışım yapıldı bekliyorum