Ayca-11 Son günlere yaklaştıkça özellikle geceleri mide yanmam çok olmaya başladı. Sizde de var mı bu durum? Bir çözümü yok mu bunun…
Sibsibella Ayca-11 38+2 deyim maalesef uzun zamandır çekiyorum aynı derdi yatarken yüksek yastık+rennie şurup böyle ilerledm
Yesimtknr Ayca-11 maalesef çok sık olmasa da ben de yaşıyorum midem hem ağrıyor hem yanıyor uyku asla yok ve mide bulantısı yapıyor gaviskon kullanmaya başladım ama yok daha çok midem bulanıyor