Kizlar acil bakar mısınız hicbisey hisetmememe rağmen nst de sancı çıktı 29 + 4 günlükken. Şimdi serum verdiler ağrının geçmesi için 20 dk da bir ilaç içtim. Tekrar nstye bagladilar az bir ağrı var hâlâ dediler idrar istediler bekliyorum şu an sonuç için ne yapacam nolacak bilmiyorum tek başımayım eşim nöbetçi ailem zaten başka şehirde bebeğime bişey olmaz demi😢😢