Hamileligimin 30. Haftasında yaşamıştım kulağımın jkiside iltihapliydi ve felaket ağrıyordu doktor antibiyotik yazdı kullanmak istemediğimi soyledim ama enfeksiyon bebeğe daha çok zararlı demişti bende zoraki kullanmıştım antibiyotigi 6 7 güne geçmişti suan 38 haftaligim bi sıkıntı yok çok sukur