2inciAnnesi Aylardaneda ben şuan 14 haftalık hamileyim, en başında yüksek çıktı doktor doğuma kadar kullanmamı ve her ay kan verip değerlere bakacağını söyledi.
Zeze03 0.25 ile başladım şu an 0.75 içiyorum doğumum olacak 37 haftadayim başından beri içiyorum 4 lerde tiroid doğumda birakicam ilk gebelikte yoktu bu ikinci bunda çıktı ondesinde de yoktu
maviiiss Aylardaneda ben gebelikten öncede kaç yıldır hipotirpid hastasıyım ilacı düzenli kullanmak önemli Gebeliğim başından beri kullanıyorum kullanılmazsa sıkıntı