1bebe1meow doktorlar genel olarak gebelikte sigara kullanılmamasını tavsiye ederler. Normali de budur sonuçta gebe olmasan da sigara sağlığa zararlı. Ancak birçok doktordan sigara krizine girip stres yaşamaktansa abartmamak kaydıyla tek tük içebilirsiniz diye duydum. Çevremde çok fazla bunu yapan arkadaşım var, sağlıkçı olanlar da var. Stres gebeliğe herşeyden fazla zararlı. Yine de ölçülü olmanızı tavsiye ederim :)