ervahnm bende son anda 1 gün içinde doğum yapılması gerekiyor diye doğuma alındım ama doktor çok aciliyeti olmasına rağmen ertesi gün doguma alın dedi sonra da mesai saati değil diye gelmedi ve ben hocaya güvenerek oraya gitmiştim ama çok kötü bı doğumdu, şimdi alife Hastanesi’ne gidiyorum riskli gebelik olduğu icin doçent doktora geliyorum, ilk hocam filiz hocaydi o gidince ebru hocaya gectim başta hocadan memnun değildim çok yoğun diye ama benim hamileliğim riskli gebeliğe döndü baya yakından ilgileniyor artık mesaj falan atıyor geldiğimde çok ilgi gösteriyor geçen hafta sorsaydiniz çok yoğun diye doktorumdan memnun değilim derdim ama şuan memnunum, genel itibariyle hastanedeki diğer doktorlardan memnunlar bı araştırmanızı tavsiye ederim burayi da 😊